Author Message
Ganesh012024
Joined: Jun 23, 2021
Messages: 3
Offline
Hi All,

In Oceana co-browse SDK 3.8.x integration, all the java script used in customer website has been removed on Oceana agent workspace during the co-browse session.

Is there any option or solution to allow all the java script used on customer UI on agent workspace during co-browse session ?




Regards,
Ganesh
+971 559329830
Manish_dev
Joined: May 14, 2019
Messages: 5
Offline
Hi Ganesh,

Allowing custom (customer) javascript to pass and execute at Agent side will lead the security risk. To adhere the security CoBrowse doesn’t allow custom javscript pass on at Agent side.


So, currently there is no option which allows custom javascript at Agent (workspace) side.

Thanks & Regards
~Manish Negi
magelang1337
Joined: Aug 7, 2021
Messages: 1
Offline
Penggunaan gawai atau gadget kini menjadi kebutuhan yang krusial atau penting dalah kehidupan sehari-hari, kita sering menggunakan di manapun berada dan membawanya kemana pun kita pergi. Namun apa jadinya apabila kita lupa menyimpan HP, tak sengaja meninggalkannya di suatu tempat, atau parahnya lagi hilang karena dicuri? Salah satu cara paling ampuh yang bisa menjadi solusi tatkala hal tersebut terjadi, adalah dengan mencari perangkat saya melalui berbagai cara dan fasilitas khusus untuknya. temukan perangkat saya dengan facebook https://www.magelang1337.com/
Go to:   
Mobile view